a) wykształcenie wyższe;
b) praktyczna znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet);
c) rozwinięte umiejętności planowania i organizacji pracy, terminowość;
d) umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie;
e) kreatywność i dyspozycyjność;
f) umiejętność pracy w zespole, zdolności komunikacyjne i interpersonalne, otwartość na nowe wyzwania;
a) planowanie, koordynacja i realizacja wydarzeń kulturalnych: koncertów, wystaw, spotkań autorskich, festynów, obchodów świąt państwowych i innych;
b) przygotowanie scenariuszy i kosztorysów wydarzeń oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją;
c) administracyjne i gospodarcze zabezpieczenie imprez, współpraca w tym zakresie z Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejską itp.;
d) prognozowanie działalności kulturalnej, roczne planowanie działalności ECK, opracowywanie rocznego kalendarza wydarzeń;
e) współpraca z organami administracji państwowej, samorządowej, instytucjami, stowarzyszeniami w zakresie dot. realizacji zadań statutowych;
f) budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z wszystkimi kluczowymi partnerami, w szczególności sponsorami działań;
g) pozyskiwanie dodatkowych środków na organizację wydarzeń;
h) analiza merytoryczna umów z artystami, agencjami artystycznymi oraz podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie organizacji i obsługi wydarzeń; opracowywanie projektów umów we współpracy z radcą prawnym;
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV oraz oświadczenia muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV oraz oświadczenia muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 10 marca 2025 roku do godz. 15:00, w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko pracownik ds. organizacji wydarzeń i upowszechniania kultury".
Osobiście lub pocztą tradycyjną.
Sekretariat Ełckiego Centrum Kultury, ul. Wojska Polskiego 19-300 Ełk - ( piętro, pok. nr 30