Wymagania:
a) wykształcenie wyższe;
b) praktyczną znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet);
c) kreatywność i dyspozycyjność;
d) doświadczenie w zakresie kierowania zespołem osób;
e) dobra organizacja pracy i terminowość;
f) umiejętność pracy w zespole, zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
a) znajomość języka obcego;
b) doświadczenie pracy w instytucji kultury;
c) doświadczenie w prowadzeniu działań i projektów edukacyjnych, animacyjnych lub artystycznych;
Zakres obowiązków:
a) organizowanie pracy podległych pracowników oraz nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa i regulacji wewnętrznych, w szczególności w zakresie: dyscypliny pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony ppoż.; sporządzanie planów pracy i sprawozdań z działalności działu;
b) planowanie, organizowanie i koordynowanie: oferty działań edukacyjnych, obsługi uczestników zajęć oraz organizacji wydarzeń;
c) planowanie, koordynacja i realizacja wydarzeń kulturalnych: koncertów, wystaw, spotkań autorskich, festynów, obchodów świąt państwowych i innych;
d) przygotowanie scenariuszy i kosztorysów przedsięwzięć oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją;
e) prognozowanie działalności kulturalnej, planowanie działalności Działu Edukacji Kulturalnej Szkoły Artystycznej oraz zrewitalizowanej Hali Bokserskiej im. L. Błażyńskiego, opracowywanie rocznego kalendarza wydarzeń;
f) współpraca z instytucjami partnerskimi, stowarzyszeniami i organizacjami w zakresie dot. realizacji zadań statutowych;
g) pozyskiwanie dodatkowych środków na organizację przedsięwzięć;
h) analiza merytoryczna umów z artystami, agencjami artystycznymi oraz podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie organizacji i obsługi imprez; opracowywanie projektów umów we współpracy z radcą prawnym;
i) monitorowanie potrzeb klientów;
j) nadzór i koordynacja działalności informacyjnej i promocyjnej w zakresie działalności Działu Edukacji Kulturalnej Szkoły Artystycznej.
Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny i cv zawierający informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
2) pisemna koncepcja funkcjonowania i rozwoju Działu Edukacji Kulturalnej – Szkoły Artystycznej oraz zrewitalizowanej Hali bokserskiej im. L. Błażyńskiego przy ul. Armii Krajowej 16 w Ełku na lata 2024-2025;
3) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
4) w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Ełckie Centrum Kultury proszę o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Ełckie Centrum Kultury ul. Wojska Polskiego 47,19-300 Ełk przez okres najbliższych 12 miesięcy.
Oświadczenia, o których mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycji od 2) do 3) mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Ełckie Centrum Kultury ul. Wojska Polskiego 47,19-300 Ełk przez okres najbliższych 12 miesięcy.
Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru
.......................................................
Podpis kandydata do pracy
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny i cv zawierający informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
2) pisemna koncepcja funkcjonowania i rozwoju Działu Edukacji Kulturalnej – Szkoły Artystycznej oraz zrewitalizowanej Hali bokserskiej im. L. Błażyńskiego przy ul. Armii Krajowej 16 w Ełku na lata 2024-2025;
3) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
4) w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Ełckie Centrum Kultury proszę o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Ełckie Centrum Kultury ul. Wojska Polskiego 47,19-300 Ełk przez okres najbliższych 12 miesięcy.
Oświadczenia, o których mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycji od 2) do 3) mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Ełckie Centrum Kultury ul. Wojska Polskiego 47,19-300 Ełk przez okres najbliższych 12 miesięcy.
Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru
.......................................................
Podpis kandydata do pracy
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko Kierownik Działu Edukacji Kulturalnej - Szkoły Artystycznej".
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 25 września 2023 roku do godz. 15:50 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownik Działu Edukacji Kulturalnej - Szkoły Artystycznej”:
1) osobiście w sekretariacie Ełckiego Centrum Kultury pok. nr 30, lub
2) pocztą tradycyjną na adres – Ełckie Centrum Kultury 19-300 Ełk, ul. Wojska Polskiego 47.
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Ełckie Centrum Kultury ul. Wojska Polskiego 47,19-300 Ełk.
Kontakt do Administratora: Telefon: +48 87 621 80 00, Email: sekretariat@eck.elk.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
U administratora danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: dane.osobowe.elk@gmail.com. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Ełckie Centrum Kultury ul. Wojska Polskiego 47,19-300 Ełk będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane maksymalnie przez 12 miesięcy po zakończenia procesu rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy.
Mają Państwo prawo do:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) prawo do usunięcia danych osobowych;
5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Podstawa prawna:
Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2023 poz. 1465);
Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO).