ZAPYTANIE
OFERTOWE
dla zamówienia o
wartości powyżej 50.000,00 PLN (netto) do 130.000,00 PLN (netto)
1. Zamawiający:
Ełckie
Centrum Kultury
ul.
Wojska Polskiego 47
19-300
Ełk
NIP:
848-11-35-538
REGON:
000687400
tel.:
87 621 80 05
fax:
87 621 52 50
e-mail:
sekretariat@eck.elk.pl
2. Przedmiot
zamówienia:
Zamówienie
dotyczy dostawy wyposażenia do Ełckiego Centrum Kultury na potrzeby realizacji
projektu PR/1/036/2018, przy wsparciu
finansowym Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa, w
tym:
Część 1: System dźwiękowy
Część
2: Wyposażenie video
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy
będącego Załącznikiem nr 3 do niniejszego Zapytania.
Kody
CPV
32342410-9
Sprzęt dźwiękowy
32321200-1
Urządzenia audiowizualne
30214000-2
Stacje robocze
31224400-6
Kable przyłączeniowe
32323000-3
Monitory wideo
32330000-5
Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32341000-5
Mikrofony
3.
Warunki udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy spełniają łącznie następujące warunki:
1) nie są powiązani osobowo lub kapitałowo
z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe
rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi
do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu
Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem
procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik
spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów
lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu
nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w
stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego
stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
Opis sposobu dokonywania oceny
spełnienia tego warunku: W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany
jest przedłożyć wraz z ofertą wypełnione i podpisane oświadczenie o braku
powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym stanowiące Załącznik nr 2
do niniejszego zapytania ofertowego.
UWAGA: Wykonawca musi spełniać wszystkie wyżej wymienione warunki
udziału w postępowaniu, które oceniane są zero – jedynkowo (według formuły:
spełnia – nie spełnia). Wszystkie załączniki należy wypełnić tak, by
jednoznacznie wskazywały na spełnianie opisanych warunków udziału w
postępowaniu oraz należy dołączyć takie dokumenty, z których jednoznacznie
wynika, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do możliwości potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę
wszystkich warunków wymaganych w zapytaniu ofertowym lub do udzielenia
dodatkowych wyjaśnień.
3a. Podstawy wykluczenia, o których mowa w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. z 2022 r., poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem
rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu
praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655)
jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w
rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
(Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na
listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w
pkt. 1.
3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na
podstawie pkt. 1, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub
uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty
podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie
zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim
wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału
w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie
przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do
udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
- Art. 7 ust. 9. Przepisy ust. 1–8 stosuje się do
postępowania zmierzającego do udzielenia zamówienia publicznego oraz konkursów
o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11
września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych lub z wyłączeniem stosowania tej
ustawy.
4. Termin wykonania
zamówienia: do 14 dni od daty podpisania umowy.
5. Sposób przygotowania oferty:
1.
Każdy
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część zamówienia.
2.
Zamawiający
dopuszcza składanie ofert częściowych w liczbie dwóch części.
3.
Oferta
musi być sporządzona w języku polskim, powinna być napisana w sposób czytelny.
4.
Oferta
powinna zostać złożona na Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr
1 do niniejszego zapytania.
Oferta oraz wszelkie
załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do podpisania oferty.
5.
Do
oferty należy dołączyć:
a) Oświadczenie o braku powiązań osobowych
lub kapitałowych z Zamawiającym (Załącznik nr 2);
b) Upoważnienie do podpisania oferty (o ile
dotyczy).
6. Dokumenty wchodzące w skład oferty muszą
być przedstawiane w formie oryginałów. W przypadku oferty składanej za pomocą
środków komunikacji elektronicznej (tj. Bazę konkurencyjności, e-mail) ofertę
składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7.
Cena
musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, zaokrąglona do dwóch miejsc po
przecinku oraz podana jako cena brutto. Złożona oferta musi uwzględniać
wszystkie zobowiązania, obejmować wszystkie koszty i składniki związane z
wykonaniem zamówienia.
8.
W
przypadku rozbieżności, co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający
przyjmuje kwotę wpisaną słownie.
9.
Zamawiający
dopuszcza możliwość poprawy oferty tylko w przypadku:
- oczywistych omyłek pisarskich,
- oczywistych omyłek rachunkowych, z
uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- innych omyłek polegających na
niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujących istotnych zmian w
treści oferty.
6. Kryterium
oceny ofert: 100% cena (brutto) – Zamawiający dokona
oceny oferty i wyboru dla każdej części oddzielnie
1. Złożone oferty zostaną rozpatrzone pod
kątem spełniania warunków określonych w zapytaniu ofertowym. Ocena dokonana
zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje
zawarte w „Formularzu oferty” (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) i
dołączone do oferty załączniki.
2. Zamawiający może odrzucić ofertę,
jeżeli:
a)
jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego;
b)
zostanie złożona po terminie składania ofert;
c) nie będzie zawierała wszystkich
wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń;
d)
zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
3. W przypadku stwierdzenia powiązań, o których
mowa w pkt 3 Zapytania ofertowego oraz przesłanek opisanych w pkt 3a,
Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy,
którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i
zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający
zastrzega sobie prawo wybrania kolejnej oferty (ofert) najkorzystniejszej
spośród złożonych ofert.
7. Miejsce, termin i sposób składania
ofert:
1. Ofertę należy złożyć:
- osobiście w Ełckim
Centrum Kultury, ul. Wojska Polskiego 47, 19-300 Ełk lub
- pocztą/kurierem pod w/w adres lub
- przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres mailowy: sekretariat@eck.elk.pl
- poprzez Bazę
konkurencyjności.
Datą złożenia oferty jest data
dostarczenia oferty do zamawiającego.
2. Termin złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć do dnia 14.12.2022r. do godz. 12:00.
Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą
rozpatrywane.
3. Oferty składane osobiście w Ełckim Centrum Kultury
lub listownie powinny znajdować się w zamkniętym i nieprzezroczystym opakowaniu
zaadresowanym do Zamawiającego z dopiskiem „Oferta na dostawę
wyposażenia do Ełckiego Centrum Kultury”. Poza
oznaczeniami podanymi wyżej koperta zewnętrzna powinna posiadać nazwę i adres
Oferenta.
4. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni
od ostatniego dnia wyznaczonego na składanie ofert.
8. O
wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi
niezwłocznie drogą elektroniczną wszystkich Oferentów, których oferty zostały
złożone w terminie i nie zostały odrzucone z postępowania. Dodatkowo Informacja
o dokonanym wyborze zostanie upubliczniona na https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) unieważnienia
lub zamknięcia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym jego etapie bez
podania przyczyny,
b) żądania
szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców lub uzupełnienia
nieprzedłożonych dokumentów i oświadczeń,
c) zmiany
terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
10. Sposób komunikowania się Zamawiającego z
Wykonawcą:
Zamawiający
będzie kontaktował się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej
(e-mail). W razie pytań prosimy o kontakt z Koordynatorem Projektu – Martą
Lipińską, adres e-mail: marta.lipinska.elk@gmail.com
11. Klauzula informacyjna:
Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Ełckie Centrum Kultury, ul. Wojska Polskiego 47, 19-300
Ełk, zwane dalej w skrócie Administratorem.
2. Przedstawicielem
Administratora jest Dyrektor Ełckiego Centrum Kultury - Aneta Werla.
3. Kontakt do Administratora:
telefon: +48 87 621 52 50, e-mail: sekretariat@eck.elk.pl lub pisemnie na adres
siedziby Administratora.
4. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu
wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku
rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą
być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w projekcie
czynności kontrolnych i audytowych.
6. Każdej osobie, której dane
są przetwarzane, przysługuje prawo do: żądania od Administratora dostępu do
danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
7. Każdej osobie, której dane
są przetwarzane, przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim
8. Pani/Pana zwykłego pobytu,
miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
9. Biuro Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10. Podanie danych osobowych w
ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym,
mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcie oraz wykonanie umowy.
12. Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty,
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań
osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym,
Załącznik nr 3 – Wzór Umowy,
Załącznik nr 1 do Umowy – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1.
1700394375_Załącznik nr 1 Formularz ofertowy wyposażenie.pdf (313.8 KB) Data wprowadzenia do BIP: 02-12-2022 17:54 | Data wytworzenia informacji: 02-12-2022 |
2.
1308109363_opis przedmiotu zamówienia_załącznik nr 1 do Umowy.pdf (680.3 KB) Data wprowadzenia do BIP: 02-12-2022 17:54 | Data wytworzenia informacji: 02-12-2022 |
3.
694470159_Załącznik nr 3 wzór umowy.pdf (512.5 KB) Data wprowadzenia do BIP: 02-12-2022 17:54 | Data wytworzenia informacji: 02-12-2022 |
4.
359439634_Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku powiązań.pdf (367.8 KB) Data wprowadzenia do BIP: 02-12-2022 17:54 | Data wytworzenia informacji: 02-12-2022 |
5.
386891821_zapytanie ofertowe.pdf (3.9 MB) Data wprowadzenia do BIP: 02-12-2022 17:54 | Data wytworzenia informacji: 02-12-2022 |
6.
263240858_zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf (385.7 KB) Data wprowadzenia do BIP: 17-12-2022 15:21 | Data wytworzenia informacji: 17-12-2022 |